اسلایدر

دلیل افت کلی رئال

$@ بارسلونا @$اخبار بارساو...
اخبار فوتبال
لینک دوستان
خرید موزن میکرو تاچ مکس">خرید موزن میکرو تاچ مکس
خرید عینک آفتابی">خرید عینک آفتابی
خرید هدیهhttp://">خرید هدیه
تبادل لینک">تبادل لینک

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان sport و آدرس behnam111.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





این روزها رئال مادرید افت چشمگیری داشته و با برد بارسلونا مقابل مالاگا و تساوی رئال و اوساسونا، فاصله میان بارسای صدرنشین و رئال رده سوم به هجده امتیاز افزایش یافت. گمانه زنی های زیادی برای یافتن علت این افت مطرح شده و برخی ها مدافعان وبازی ضعیف دفاعی رئال را دلیل این افت می دانند اما با خواندن این گزارش متوجه می شوید که مشکل کار درامور  تدافعی نیست و باید در فاز تهاجمی به دنبال راه چاره بود. حالا باید دید که برای نیم فصل دوم چه تدبیری اندیشیده می شود . 


امتیازات کمتر
مورینیو در سال اول حضورش روی نیمکت رئال ، تا هفته نوزدهم با تیمش 48 امتیاز کسب کرده بود (یعنی84 درصد امتیازات ممکن) ، در سال دوم حضورش روی نیمکت و  تا پایان هفته نوزدهم با رئال به 49 امتیاز رسید (86 درصد) . مربی پرتغالی در مجموع در این دو فصل از 114 امتیاز ممکن 97 امتیاز گرفت یعنی 85 درصد امتیازات ممکن اما رئال او  امسال فقط 65 درصد امتیازات کامل را کسب کرده است که نشان از افت 20 درصدی دارد .

بدترین رئال در هفت سال اخیر
برای این که رئال مادریدی را ببینیم که کمتر از این امتیاز گرفته باشد، باید به فصل 06-2005 برگردیم تیم لوگزمبورگو و جانشین او ، لوپس کارو با 33 امتیاز و فاصله 13 امتیازی با بارسای صدرنشین ، در رده چهارم جدول قرار گرفته بود.

فاصله تاریخی
با برد یکشنبه شب بارسا مقابل مالاگا و با توجه به لغزش رئال مقابل اوساسونا و تساوی بدون گل این دو تیم در دیدار ورزشگاه رینو د ناواررا، رئال به فاصله 18 امتیازی با صدر در پایان دور رفت رسید . آماری کاملا ضعیف . رئالی ها در فصل 96-95 با حضور بالدانو ، فصل 42 هفته ای را با فاصله 16 امتیازی با اتلتیکو به اتمام رسانده بودندد .

22 گل کمتر
در فصل 12-2011 ، رئال مادریددر پایان هفته نوزدهم 67 گل زده بود : کریستیانو (23) ، ایگواین (14) ، بنزما (10) ، کایخون (4) ، دی ماریا (4) ، کاکا (3) ، مارسلو (2)، راموس (2) و ژابی ، په په ، واران و آلتین توپ هر کدام یکی .

امسال اما آنها تا به اینجای فصل  45 گل زده اند : کریستیانو (16) ، ایگواین (7) ، بنزما (5) ، اوزیل (4) ، دی ماریا (2) ، خدیرا (2) و راموس ، کایخون ، مودریچ ، موراتا ، په په ، اسین و کوئنترائو هر کدام یکی و آئورنچه و سرخیو هم به نفع رئال گل به خودی زده اند .

حفظ ثبات تدافعی
اما با وجود همه جنجال ها و ماجرای نیمکت نشینی کاسیاس ، مشکل از خط دفاع نیست  خط دفاع رئال تا هفته نوزدهم رقابت ها شاهد  20 بار باز شدن  دروازه این تیم بوده که این آمار در زمان مشابه در سال گذشته 18 بار و در فصل 11-2010 نیز 17 بار بود .

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 25 دی 1391برچسب:دلیل افت, کلی رئال,خبر,عکس,, ] [ 13:32 ] [ بهنام ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش امدید . مدیر وبلاگ بهنام . با ما تبادل لینک کنید
آرشیو مطالب
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 50
بازدید دیروز : 13
بازدید هفته : 50
بازدید ماه : 1559
بازدید کل : 141951
تعداد مطالب : 467
تعداد نظرات : 46
تعداد آنلاین : 1



ریش تراش سه تیغ فیلیپس (مدل 6970)



سلام به تمام بازدید کنندگان از این وب.behnam111.loxblog.com
.
ابزار پرش به بالا
بازی اورجینال PES 2014 ساعت اسپرت طرح رولکس مارک WALAR

امارگیر حرفه ای سایت